Favorilerime ekle  |   Ana sayfam yap  |   Arşiv  |   Mobil  |   Bugün Çocuk  |   Bugün TV  |   Genç Kalem  |   TV Rehberi
Bugün Gazetesi
  Ana sayfa » Sağlik » Portakalın bilinmeyen zararı
03 Temmuz 2009 Cuma
Portakalın bilinmeyen zararı Google Facebook Del.icio.us Digg Favorilerime ekle Arkadaşına gönder Yazdır
Portakalın bilinmeyen zararı
Kola ve portakal suyu gibi asitli içecekler diş minesine zarar veriyor.
ABD’de Rochecter Medical Centre Üniversitesi’nde yapılan araştırmaya göre portakal suyunda bulunan asit dişleri aşındırıyor. Alman bilim insanları, kola ve portakal suyu gibi asitli içeceklerin diş minesine zarar verdiğini kaydettiler. Uzmanlar asitli içeceklerde bulunan asitlerin, diş minesindeki kalsiyumu çözdüğünü belirtti.

Kola gibi içinde kimyasal maddeler bulunan asitli içeceklerin portakal suyu gibi doğal içeceklere oranla diş minesinde daha fazla erozyona neden olduğunu tespit ettiklerini kaydettiler.
 Haberin Yorumları   
Video galeri
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/0/1/1/1/1/0/1/0/1/file/95723_video.jpg
CHP'nin başını yakacak şok görüntü
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/0/1/1/0/0/1/0/0/0/file/95633_video.jpg
Patlayıcı yüklü kamyon...
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/0/1/0/1/0/1/1/0/1/file/95578_video.jpg
Polat Alemdar görevini bırakıyor!

© Copyright 2009 Koza İpek Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş. Tüm hakları saklıdır.
Bugün gazetesinde yayınlanan haber, yazı, resim ve fotoğrafların FSEK ve Basın Kanunu'ndan kaynaklanan her türlü hakları Koza İpek Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş'a aittir.
İzin alınmaksızın, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.