Favorilerime ekle  |   Ana sayfam yap  |   Arşiv  |   Mobil  |   Bugün Çocuk  |   Bugün TV  |   Genç Kalem  |   TV Rehberi
Bugün Gazetesi
  Ana sayfa » Sağlik » Kanser riskini artıran içecek
09 Şubat 2010 Salı
Kanser riskini artıran içecek Google Facebook Del.icio.us Digg Favorilerime ekle Arkadaşına gönder Yazdır
Kanser riskini artıran içecek
Singapur'da 60 bin kişi üzerinde yapılan bir araştırma ürküten gerçeği gün yüzüne çıkardı.

Singapur’da 60 bin kişiyi 14 yıl boyunca inceleyen araştırmada haftada en az iki kez meşrubat içenlerde pankreas kanseri riskinin çok daha fazla olduğu bildirildi. Araştırma başkanı Minnesota Üniversitesinden Mark Pereira, “Meşrubatlardaki yüksek seviyedeki şeker vücutta insülini artırıyor ve bu da pankreas kanser hücrelerinin oluşumuna katkıda bulunuyor” dedi. Zaman içinde gönüllülerden 140’ında pankreas kanseri görüldü. Pankreas kanserine yakalananların yüzde 87’sinin haftada 2 veya daha fazla meşrubat içme alışkanlıklarını olduğu tespit edildi. Pankreas kanseri, en öldürücü kanser türleri arasında bulunuyor. Amerikan Kanser Derneği’ne göre, pankreas kanserlilerin 5 yıl yaşama oranı sadece yüzde 5. Yüksek şeker tüketimi bazı türdeki kanserleri tetikliyor.

 

 Haberin Yorumları (2 yorum)  

kübra - misafir 08:30 / 2010.02.11
meşrubatın hiç bir faydası bilinmiyor bence o kadar çok içecek varken faydalı neden zararlı olanı daha çok tükatiyoruz bi türlü anlamıyorum

Video galeri
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/1/1/1/0/1/0/1/0/1/file/96171_video.jpg
Aytaç Durak canlı yayını terk etti
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/1/1/0/0/0/0/0/0/1/file/96003_video.jpg
Messi, futbolseverleri hayran bıraktı
http://www.bugun.com.tr/newsFiles/1/0/1/1/1/0/1/1/1/0/0/0/0/0/1/1/file/96006_video.jpg
Seedorf' tan 90'a muhteşem gol

© Copyright 2009 Koza İpek Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş. Tüm hakları saklıdır.
Bugün gazetesinde yayınlanan haber, yazı, resim ve fotoğrafların FSEK ve Basın Kanunu'ndan kaynaklanan her türlü hakları Koza İpek Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş'a aittir.
İzin alınmaksızın, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.