Hrant Dink kararı açıklandığından bu yana ortaya çıkan manzaraya bakıyorum da, sanki ülkemizde bir jüri sistemi var.
Şu anda bütün Türkiye, devasa bir jüriye dönüşmüş, kararını açıklıyor: "Bu bir örgüt suçudur!" "Büyük jüri"nin güçlü itirazı, kararın meşruiyetini iki günde öylesine yerle bir ediyor ki, mahkeme heyetinin başkanı dahil herkes şimdi bu kararın nasıl düzeltileceği, hatadan nasıl dönüleceği konusunda yollar bulmaya çalışıyor.
Karşımızdaki manzara bu yanıyla muhteşem bir manzara. Hukuk devletinin temel güvencesinin her zaman toplumsal duyarlılık, yargı üzerindeki bu denetim mekanizması olduğunu gösteriyor bize.
Ama manzaranın bir başka yanı daha var ki, bu yönü bana fena halde Susurluk günlerini hatırlatıyor.
Ne olmuştu Susurluk'ta?
O günlerde Aydınlık İçin Bir Dakika Karanlık eylemine katılanlar çok iyi hatırlayacaktır: O eylemin amacı, Susurluk'ta suç üstünde yakalanan derin devleti kuyruğundan tutup açığa çıkarmaktı. Bu kaza on yıllardır elimize geçen tek fırsattı. Bu fırsatı heba etmemek, yakaladığımız kuyruğu elimizden bırakmadan "başa" doğru ilerlemek gerekiyordu. Ama sonra ne olduysa oldu ve biz daha olanı biteni anlayamadan bir baktık ki, Susurluk'un aydınlanması için yükselen toplumsal muhalefetin hedefi saptırılıp, Refahyol iktidarını yıkmayı amaçlayan bir harekete dönüştü. Erbakan'ın o sırada kullandığı birkaç abuk sabuk söz bahane edilerek Refah Partisi baş hedef haline getirildi. Oysa Erbakan Hareketi'nin Susurluk'la en ufak bir ilişkisi yoktu. Susurluk'un açığa çıkmasından ve derin devletin deşifre olmasından en az korkusu olacak siyasi hareket Refah hareketiydi. Ama ne yazık ki, Türkiye'nin "ilerici-solcu" kamuoyunun o malum ruh hali, bu basit gerçeği görmesini engelledi. İktidardaki "dinci" koalisyona karşı duyulan alerji derin devlete karşı duyulan antipatiye üstün geldi. Suç üstünde yakalanan derin devleti kuyruğundan tutup açığa çıkarma fırsatı, Erbakan düşmanlığına kurban edildi.
Ve şimdi...
İşte şimdi ben, Hrant Dink kararına karşı verilen haklı tepkinin yine böyle bir hedef sapmasına uğramasının işaretlerini görüyorum. Sadece, Dink kararı da değil, yargı cenahında yanlış giden birtakım şeylerin faturasını AK Parti'ye çıkarmak için yoğun bir çaba var. Dikkat ederseniz, şu anda Dink kararını eleştirmek için ağzını açanların birçoğu, lafı hemen Ergenekon ya da KCK davalarına getiriyor, her şeyi birbirine karıştırıp hükümeti el çabukluğu ile baş suçlu ilan ediveriyor. Amaç, tasfiye etmeye çalıştığı "eski" devletle özdeşleşmiş ve hatta derin devletle bütünleşmiş bir AK Parti hükümeti imajı yaratmak...
Oysa tıpkı Erbakan'ın Susurlukçular'ı korumaktan bir menfaati olmadığı gibi, bugünkü hükümetin de Dink cinayetini işleyen derin yapıyı korumaktan bir menfaati yok. Unutmayın ki savcı, Dink cinayetinde varlığını ispat edemediği bu örgütün Ergenekon'un Trabzon Şubesi olduğunu söylüyor. Peki o zaman, Ergenekon örgütünü ortaya çıkarmak için hayat memat mücadelesi veren bir iktidarın bu örgütün Trabzon şubesini "kurtarmaya" çalışmasında bir mantık var mı?
Hükümet oyunun farkında
İktidar o günlerde Erbakan'ın yaptığı saçmalıkları yapmıyor elbette. Tam tersine AK Parti hükümeti başına örülmek istenen çorabın farkında ve bu süreci engellemeye çalışıyor. Her davranışıyla yargıyla arasına mesafe koymaya çalışıyor. Gerek başbakanın gerekse Arınç ve partinin diğer ileri gelenlerinin son günlerde devam etmekte olan davalarla ilgili olarak üst üste yaptıkları açıklamaların amacı bu. Hepsi de üstüne basa basa tutuksuz yargılanmanın esas olması gerektiğini savunurken; İlker Başbuğ'un tutuksuz yargılanmasını arzu ettiklerini açıklarken, Hrant Dink kararının toplumsal vicdanda rahatsızlık yarattığını söylerken, esas olarak yargıyla aralarına mesafe koymaya çalışıyorlar.
Ama yerleşik alerjilerle baş etmek o kadar zor ki... Türkiye'nin en büyük demokrasi hamlesini "dinci" bir partinin yaptığını yıllardır bir türlü hazmedemeyenlerin önyargılarını kırmak o kadar zor ki...
Görünen o ki, mantıklarıyla zaman zaman AK Parti'nin yaptıklarını takdir etseler de duygusal olarak AK Parti alerjisinden hiçbir zaman kurtulamayanlar, bu partinin "çuvalladığını", "barutunu tükettiğini" ve "aslına rücu ettiğini" görmeden ve göstermeden rahatlayamayacaklar. Bu uğurda, mücadelenin hedefini saptırmaktan, darbe davalarını yıpratmaktan bile kaçınmıyorlar.
1997'de yaşanan hedef kaymasından en çok Susurlukçular faydalanmıştı, Susurluk hesaplaşması bu hedef kayması yüzünden güme gitmişti.
Eğer bu kez de hedef kayarsa, kimlerin zil takıp oynayacağı besbelli değil mi?
yargı kurumları develetin adaletini temsil etmiyormu.kararın yanlış ve doğru olamsı devletle özdeşleşen bir durumdur.karar adilse devlet adildir.
13:08'de yazan - 13:29 / 2012.01.21
hukuk kritik etmesin.iğrenç oluyor.ağızlarına sakız olacak kararları veren hakimleri,devleti aşağılamak için eleştiriyorlar.
MUHANNET FİDAN A 22.32 YE - 13:08 / 2012.01.21
devlet adına hareket eden biri ise kararların onagöre olacağını söylüyor.veya hakimi devleti korumakla suçlayarak,bu hukuksuzluğun altında,devletçi bi hakim varmış gibi yapmaya çalışıyor.hakim devletçiyse,milletin devletini temsil ediyorsa,sanık avukatının bile ergenekonu işaret ettiğini görürdü.yok
MUHANNET FİDAN A 22.32 YE - 12:45 / 2012.01.21
ne biçim ülke olmuşuz?!eskiden(akpartiden önce),ergenekon;devlet kademeleri,bürokrasi,ordu,sendikalar,üniversiteler,meslek odaları,sivil top.kuruluşları ve de belki,hatta kanarya sevenler ve darbukatörler içinde bulunurken o biçim bi devlettik.şimdi,ne biçim olduk.fidan,ölen,devlet adamı veya devlet
MUHANNET FİDAN A 22.32 YE - 12:39 / 2012.01.21
merak etme kürtlerde ergeç kendi dillerinden konuşup eğitim yapacak.demokraside bunu dışında seçenek yok.sende bakıp bakıp nasıl bir hal alacaksın bilemiyorum.umarım evrim geçirmezsin.
diğer kulüpler uğrayacakları zararın farkında hepsi birden fenerin düşmemesi için canla başla çalışıyorlar fener umurlarında mı hayır tek dertleri gelirleri onlar düşmesin diye çırpınıyorlar bütün bu olanlar aklıma ne getirdi kanunlar garipleri dövmek için yapılıyor galiba mesela ben adam öldürsem
muhammet fidan - 05:41 / 2012.01.21
kesinlikle bu kanunları yapmazdık çünkü şunu düşünürdük eğer fenerbahçe şike yaparsa bizde bu kanunlar yüzünden onu küme düşürmek zorunda kalırsak yayın haklarından gelen gelir mesela 400 yüz milyon dolardan 100 milyon dolara düşerse diye düşünür bunu yapamazdık şimdi federasyon tamda bu noktada
muhammet fidan - 05:38 / 2012.01.21
gelelim bir başka açıya şikeyi engellemek için kanunları değiştiriyoruz sonra savcılar şike yapıldı iddiasını ortaya atıyor olanda burada oluyor meğer biz şikeyi cezalandıran kanunları yaparken fenerbahçe gibi büyük takımların şike yapacağını hesaba katmamışız eğer bunu düşüne bilseydik
muhammet fidan - 05:35 / 2012.01.21
hakimin olaylara bakış açısı tamda budur yani devlet gözlüğüyle bakıyor olaylara
muhammet fidan - 22:41 / 2012.01.20
bakın iddialı bir şey söylüyorum eğer birkaç çocuk birleşse de devletin temsilcilerinden birisini öldürse bu hakim o çocukları en az üç çeteden birden suçlu bulur ve hepsine ömür boyu hapis cezası verirdi şimdi ölen sonuçta bir ermeni diye düşündüğünden öldürenlerse vatan sever gençler diyerek
muhammet fidan - 22:39 / 2012.01.20
biraz şaşırmış durumda halbuysa daha evvelden devlet adına birileri öldürüldüğünde bu şekilde kararlar verilirdi ama böyle tepki olmazdı şimdi neden bu tepki diye düşünüyor herhalde sonuçta ölen devlet adamı değil ki devlet adına hareket eden birisi değil başka nasıl karar verecektim ki diye bilir
muhammet fidan - 22:36 / 2012.01.20
ne biçim bir ülke olduk allah aşkına hakim verdiği kararın arkasında duramıyor eğer gerçekten ortada çeteyi gösteren deliller yoksa çıkıp diyemez mi çeteyi gösteren deliller yoktur sizin gönlünüz olsun diye çete yaratamam ama diyemiyor çünkü oda verdiği kararın doğru olmadığının farkında sadece
muhammet fidan - 22:32 / 2012.01.20
devleti,millete geriverdi.bu bayrak yarışı,akparti gibi ve ondan da daha büyük azimle devam ettirilmeli"eşitlik,eşit insanlar arasında olur"diyerek,kendilerinden başkalarını insan olarak bile görmeyenlere fırsat verilmemelidir.bu ancak,vatan sevdasıyla,mazlumun haklarına itaat ve onu korumakla olur.
izci ye 16.37 'ye.. - 20:02 / 2012.01.20
sence 60,(bence80-120 yıldır)bu ülke ve millete çelme takanların"keşke yapmasaydık"diyeceklerini nasıl düşünürsün?bunların ki,bir bayrak yarışı ki,bayrak elden ele,bir sonraki"biz,bu memlekette asılız,bizim istemediğimiz hiçbi,şey olmaz"takımına veriliyor.bunlara akparti takımı rakip oldu,devleti mi
izci ye 16.37 'ye.. - 19:59 / 2012.01.20
savunmasını arapça yapmak istemis kabul edilmis.kürtçe savunma isteyenlerin talebi kürtcülerin boluculuk damarlarını tahrik etmek icin reddedilmis.iste bu manipulasyon bir ergenekon manevrasıdr.amac ortalık karıssın.nasıl ki bizim masonların gobek bagı dısarıya gidiyorsa ergenekonunki de kesin oyle.
müslümanlık, laiklik ve tanıdığımız atatürk anlayışı nasıl ? ve biz bilemiyoruz, anlayamıyoruz..
sn. izci - 17:34 / 2012.01.20
yorlar.oysaki çelme taktıkları akp değil bilakis bu ülke ve 75 milyon insan.üstelik bunu yaparkende görev diye yapıyorlar.yazık ki ne yazık.tarih bu tiplerin keşke yapmasaydımlarıyla dolu.keşke keşke demeden kendimize gelebilsek
izci - 16:37 / 2012.01.20
gülay hanım sizde eski performansınızı yakalamışsınız.maalesef ülkenin son 60 yıldır kaydettiği eniyi iktidar dönemini yaşıyoruz.maalesef birileri kıskançlıktan birileri yenemedikleri müslüman düşmanlığı duygularından kimileride tanımadıkları atatürk anlayışından dolayı bu iktidara salvo atıp duru
izci - 16:35 / 2012.01.20
ülke gündemimiz,yeni anayasa,sanayii,ihracatı,istihdamı arttırmak,büyümeyi muhafaza etmek.bazı basının,sun'i gündemler için boyalı olmasına,tam 80,senedir alışığız.onlara,ve sizingibi yorumcu(?)lara rağmen,bu günlere geldik.bu ülkeyi,gerçekten çok yiğitler yönetiyor.millet,onlara duacı,elhamdülillah
NE SUSURLUĞU? VE, 14.03 DEKİ İSRAİL UŞAĞI NA - 16:27 / 2012.01.20
toprakları için krokiler hazırlanmasını emretse,ona ne yapılırdı,bunu yapan muvazzaf orgenerale,hukuk,bugün ne yaptı?ergenekon adliyesiyle,susurluk günleri katiyyen"tıpkı"değildir. 14.03 de"türkiyedeki gündemi israil belirliyor di mi?"efendimmm diyen,uşaklığa ve efendim demeye alışmış ama,ülke gün
NE SUSURLUĞU? VE, 14.03 DEKİ İSRAİL UŞAĞI NA - 16:22 / 2012.01.20
susurluk günlerinde içerde kaç kişi vardı?hiç asker,general varmıydı?susurluk günlerindeki hsyk,görevden men edilen hukukçular,deniz fenerindeki gibi,manipülatör savcılar,iyi çocuklar için ne yapıyordu?susurluk günlerinde,bir paşa,gerektiğinde hava bombardmanı yapmak üzere,kendi vatandaşlarının topr
NE SUSURLUĞU? - 16:15 / 2012.01.20
kürtçe savunma isteğine ret
şüphelilerin savcılık ve mahkeme sorgusu sırasında kızıltepe’nin eski bdp yöneticisi mashar akman, savunmasını ana dili olan arapça yapmak istediğini söyledi. akman’ın isteği kabul edilerek savunmasını arapça yaptı. kürtçe savunma yapmak isteyen diğer şüphelilerin talebi ise reddedildi. nöbetçi mahkemece tutuklanan 8 kişi mardin e tipi kapalı cezaevi’ne konuldu. (dha)
basından - 16:06 / 2012.01.20
hem din düşmanısın hem akp düşmanısın acımasız bir kürt düşmanısın bunları bünyesinde barındıran biri nasıl demokrat oluyor buda yetmiyor ''yorgun demokrat''ım diyor.bunu çözümlemek gerekirse bu hedef saptırmadır.olsa olsa bü düşüncede iflah olmaz bir ırkçı olur.bunu adı yorgun demokrat olamaz.
yorgun demokrat'a - 15:26 / 2012.01.20
dink cinayetinde ihmali bulunan devlet görevlilerine akp dokunabilirdi, dokunmadi.
evrese yollari - 15:09 / 2012.01.20
sen yorgun olabilirsin. demokrat olamazsın.olsan olsan silivrist sevdalısı yorgun bir palyaço olursun.
yorgun demokrat'a - 15:06 / 2012.01.20
''tıpkı muhsin sikasdini unutturmak için van depremini tetiklediği gibi''diyen zevat.van nere mühsin süikastı nere allah rızası için insan saçmalar ama bu kadarına pes yani.yani israilmi van depremini yaratı.mühsini unuturmak için.insan atar atarken biraz dikkat eder.kargalar gülmesin diye!!!!!
14:03'E sadece yazmak için yazan - 15:04 / 2012.01.20
mit’ten, eymür’ün anlatımlarına ilişkin bilgi ve belgelerin dökümünü istedi. talep üzerine mit, savcılara, 21.12.2011 tarih ve 1556\497 sayılı bilgi talebine ilişkin bir yazı gönderdi. yazıda, eski mit mensupları mehmet eymür, zafer balamir ve tarık ümit arasında geçen görüşmelerin 13 sayfalık dökümleri yer aldı. yazıda, kürt işadamları cantürk, buldan ve aslan’ın öldürülmesinden ağar, eken ve şahin’in haberdar olduğu bilgisi var.
basından - 14:10 / 2012.01.20
cantürk, buldan ve aslan’ın infaz edildikten sonra üzerlerinde çıkan paraların dönemin emniyet genel müdürü mehmet ağar ile eski özel harekât daire başkanvekili ve ergenekon davası sanığı ibrahim şahin’e verildiği bilgisi yer aldı. belgelerde ayrıca, cinayetlerden ağar ve şahin’in yanı sıra emekli albay korkut eken’in de haberdar olduğu belirtildi.
edinilen bilgilere göre, soruşturma kapsamında şüpheli sıfatıyla ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılan mehmet eymür’ün anlatımları üzerine özel yetkili savcılar,
basından - 14:10 / 2012.01.20
milli istihbarat teşkilatı (mit), özel yetkili ankara savcıları hakan yüksel ile mehmet özgür’e, 1990’lı yıllarda işlenen faili meçhul cinayetlere ilişkin önemli belgeler gönderdi. eski mit kontr-terör daire başkanı mehmet eymür, kaçırıldıktan sonra kendisinden haber alınamayan mit muhbiri tarık ümit ve mit mensubu zafer balamir arasındaki görüşmelerin yer aldığı 13 sayfalık belgede, kürt işadamları savaş buldan, behçet cantürk ve fevzi aslan’ın infazlarına ilişkin ilginç detaylar yer aldı. taraf ’ın ulaştığı belgelerin dökümünde,
basından - 14:09 / 2012.01.20
herkes uludere de israil yanlış istihbarat verdi derken acele olarak bu dink kararını verdirerek gündemi değiştirdi. tıpkı muhsin sikasdini unutturmak için van depremini tetiklediği gibi... türkiyedeki gündemi israil belirliyor çoğu zaman... değil mi efendimmm.....
israil e yaradı bu dink kararı - 14:03 / 2012.01.20
sayın gülay hanım derin güçler bir komplo teorisi değildir bazan dinci bazan laikçi bazan bilmem ne görüntüsü altında hortlar.tespitlerinize tamamen katılıyorum.ancak böyle güzel ifade edilebilirdi.teşekkürler
uğurcan - 14:00 / 2012.01.20
chp eskiden yargıyı kurumları yıpratmayın derdi ne oldu yargı ve kurumlara??
chp nin asla yapamayacağı şey eleştirdiği konulard - 13:59 / 2012.01.20
gülay hanım ileri demokraside tayyip erdoğanın yakın çevresinden kimler hamuduyla götürmüş araştırın size zahmet
yorgun demokrat - 13:59 / 2012.01.20
bugün milli güvenlik kurulunda irticanın bir tehlike olmasını lavetmek bu ülkeye yapılmış en büyük ihanettir
yorgun demokrat - 13:58 / 2012.01.20
ogünün darbesi nasıl yapılmış hangi siyasi liderler evrene gitmiş ona bakın, darbe olacaksa olur öyle aylar yıllar beklemez o yüzden erkenekon davası tam bir komedi
yorgun demokrat - 13:57 / 2012.01.20
chp ne diyor bu işe? destekliyor mu davanın sonucunu yoksa davayı kamu vicdanı yaralandı ergnk a hizmet ediyor bu sonuç mu diyor? chp hakimleri mi savcıları mı sanıkları mı dink i mi azmettireni mi destekliyor? karar içlerine sinmiş mi? yoksa ergnk savcılarına hakimlerine olduğu gibi mi yaklaş
abdullah karakaş - 13:57 / 2012.01.20
darbeyi kimse sevmiyor 12 eylül darbe değildi meclis cumhurbaşkanı seöemiyordu insanlar sokak ortasında birbirlerini öldürüyordu darbeden sonra yapılanları tabiki eleştirebiliriz ama sen memlekette huzur bırakma ortalığı tozduman kaplasın asker ne yapacaktı oturup seyredecekmiydi
yorgun demokrat - 13:54 / 2012.01.20
ieri demokrasi basını makama alıp yayın müdürlerini ve patronlarını hizaya çekmek öylemi
yorgun demokrat - 13:49 / 2012.01.20
hırant dink olayını savcı ergenokona bağlıyacaktı bağlıyamadı arkasında trabzon emniyeti vardı ucu başkalarına doğru gidiyordu başbakanın ve arınçın üzüntüsü ondan olsa gerek
yorgun demokrat - 13:48 / 2012.01.20
"1997'de yaşanan hedef kaymasından en çok susurlukçular faydalanmıştı, susurluk hesaplaşması bu hedef kayması yüzünden güme gitmişti." 2002 den beri 10 yıldır da akp tek başına iktidarda.ne yaptı susurluk veya diğer davalar için.hiç.sadece yolsuzluk iddialarının üstünü örtmek için kullandı,saptırdı
gakkom - 13:44 / 2012.01.20
hasn celal güzel bey hergün televizyonlarda boy gösteriyor darbe döneminin vekili bakanı evrenin memleketinde evrenle rakı tokuşturuyor ama nedense şimdi tam bir darbe karşıtı gösterisinde onundakarşılığını eşini ankara milletvekil yaptırarak aldı işte ileri demokrasi yıllar sonra dönekliği getirdi
yorgun demokrat - 13:43 / 2012.01.20
bir parti lideri savunması yüzünden 16 yıl hapis alıyorsa bunun adı cinayettir ileri demokrasi değildir
yorgun demokrat - 13:35 / 2012.01.20
bir ülkenin bacaları sönerse o ülke her zaman dışa bağımlı olur bugün içerdeki gazetecilerin çoğu hükümet aleyhinde birtakım gerçekleri yazdığı için hapisteler bitaraf olanlar bertaraf olur diyen bu ülkenin başbakanı
yorgun demokrat - 13:35 / 2012.01.20
işsizliğin ne olduğunu biliyormusunuz gülay hanım evine çoluğuna çocuğuna ekmek götürememek ne demek biliyormusunuz bu ülkede işsizler ordusu yaratıldı fabrikalar teker teker hükümetle içiçe olan mütahitlere yok pahasına peşkeş çekildi
yorgun demokrat - 13:29 / 2012.01.20
haberiniz varmı heslerden 2b arazilerinden haberiniz varmı akp belediyelerinin yolsuzluklarından 56 adet makam aracı aylık 168 binliraya kiralandı başbakan demiyormuydu yerli arabaya binin diye yo gülay hanım bunun adı ileri demokrasi değil din kullanılarak bir ülkenin çökertilmesi
yorgun demokrat - 13:26 / 2012.01.20
evet hükümet çok büyük adımlar atıyor sadece bu milletin aklına din ve şeriat düzeninin düzlüğe çıkarabileceğini hakkını aramayan yoksulluğu allah tarafından reva görülen bir millet oluşturma çabasında bundada başarılı oluyor
yorgun demokrat - 13:20 / 2012.01.20
atatürke sormuşlar vekil maaşları ne kadar olsun paşam diye cevap ' öğretmen maaşlarını geçmesin olmuş'cumhuriyet tarihinde ilk defa memurlar yeni yıla zamsız girdiler ama vekillerimiz okkayla götürüyorlar ileri demokrasimizin gereği olsa gerek
yorgun demokrat - 13:18 / 2012.01.20
bugün pkk silahlı terör örgütü diyoruz ama sözcüleri mecliste bir mecliste terör örgütünün başına sayın demek ancak bizim ileri demokrat ülkemizde olur diğer yandan suçları sabit olmayanlar düzmece sanal delillerle içerde tutuluyor bumu ileri demokrasi
yorgun demokrat - 13:16 / 2012.01.20
gülay hanım hükümet olmak anayasayı sil baştan değiştirmek değildir anayasanın olmazsa olmazları vardır bakın abd de kim gelirse gelsin dış politikalar değişiyormu başkanlar pentagondan habersiz açıklama yapamazlar hükümetler ülkeyi kalkındırmak için vardır siyasi idolojileri için değil
yorgun demokrat - 13:13 / 2012.01.20
"hükümet oyunun farkında." efendim tabii ki farkında.yaptığı işin farkında olmaz mı hiç.
gakkom - 12:22 / 2012.01.20
yazarın görüşüne aynen katılıyorum ve iktidarın bunu görmesini, oyunu bozmasını diliyorum. bakarsınız tavşan yamacı aşmış...
Lütfi Doğan - 11:47 / 2012.01.20
dink i savbnanların tamamı ergnk da da aynı desteği vermezlerse ortaya çıkacak ki bunlar dink dostu değil türkiye düşmanları...
abdullah karakaş - 11:23 / 2012.01.20
erbakanın koalisyon ortağının kim olduğunu ve susurlukta esas fail olduklarını hatırlamıyorsunuz herhalde.erbakanın açıklamaların sebebi; ortağının defosu ve iktidardan düşmek korkusudur.
timur adanalı - 11:05 / 2012.01.20
sn.yazar,yanılıyorsunuz.ergenekonun trabzon şubesi degil,akp nin trabzon şubesi oldugu için dokunulamıyor.
metin - 10:54 / 2012.01.20
siz de eski ak parti ile yeni ak parti arasındaki farkı görmüyorsunuz;eski ak partiyi arkasından vurmaya çalışan denktaşın arkasından yürüyen yeni ak parti.
timur adanalı - 10:49 / 2012.01.20
o zaman gerçek dinkseverler belli olur. hem dink i hem darbeyi sevmek imkansız. dink i savunma maskesi ile ergnk culuk yapanları bu aziz millet görüyor. dinklere selam olsun o vatanseverdiii. vatan hainleri onu sevemez istismar eder
hepimiz darbecilere karşıyız da desinler - 09:30 / 2012.01.20
ermeni olmaları türkiye düşmanlığı için şal değil ermeni sevgisi ise desinler ki hepimiz muhsiniz veya hepimiz muhsin sikastçilerinin düşmanıyız diyebilirler mi? ermeniyi sevmek türkiye düşmanlığını gerektirmez
hepimiz muhsiniz hepimiz ermeniyiz diyenler der mi - 09:27 / 2012.01.20
sahte dinkçiler için turnosol imkan ve kaabiliyetimiz var yeter ki ferasetli medyamız işlesin .. açıklıyorum dink i bahane edip darbcilik yapmak isteyenlere muhsin suikastinde de aynı hassasiyetiniz var mı? diye soralım foyaları boyaları dökülsün... sevgili medya yapar mısın????
susrluğa dönüşmesini engellemek istiyorsak dink se - 09:23 / 2012.01.20
çooook doğru efendim.
abdullah karakaş - 09:18 / 2012.01.20
ama ne yazık ki,bazı köse yazarlarımız onları görmemezlikten geliyorlar.üstelik secimlerde derin devletin o siyasi kanadı partiye oy veriyorlar.dink'i öltürtüp cenazesine "hepimiz ermeniyiz"pankartları pankartları arkasında saklananlar,dün aynı zihniyet,aynı pankartlarla yürüdüler,dokunulmazlar.
hakikat-2 - 08:57 / 2012.01.20
sn.göktürk;acılarımız,dertlerimiz coktur.ama bana en acı bazı köse yazarlarıdırlar.derin yapıdan söz ediyorlar,darbeci zihniyeti yerden yere vuruyorlar ama,o zihniyetin siyasi kanadı partiye dokunmuyorlar.evet-hayır referandum'unda,hukuk ile hukuk'suzlugun oylamalarında kimlerin kim oldugunu gördük>
hakikat -1 - 08:50 / 2012.01.20
iktidarı incitmemek adına ne kadar hassas davranmışsınız. her iktidara lazım bir kalem, ne diyeyim.
Tatil Budur.com'dan, 2012 erken rezervasyon fırsatları başladı. Ege ve Antalya otelleri'nde ki ucuz tatil fırsatlarını kaçırmayın.
Bilgi ve rezervasyon için : (0216) 709 0 709
Bugun Gazetesi internet sitesinde yayınlanan haber, yazı, resim ve fotoğrafların FSEK ve Basın Kanunu'ndan kaynaklanan her türlü hakları Koza İpek Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş'a aittir. İzin alınmaksızın, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.