| cemil - misafir |
18:12 / 2010.02.23 |
|
| bende nuh beye katılıyorum.anasolme döneminin bu ülkeye ne felaketler yaşattığını unutmadık.sadece mhp ye değil,chp yede allah iktidar nasip etmesin.heleki muhtemel bir chp,mhp ittifakı ülkeyi intihara sürükleyecektir.çünkü ikisininde gözünüde iktidar hırsı bürümüş,milliyetcilik ve atatükcülük sadece lafta kalıyor.hiç bir planı ve programı olmayan bu partilere allah iktidar nasip etmesin. amiiiiin... |
|
| mi safir - misafir |
11:37 / 2010.02.18 |
|
| yorumcu arkadaşlar kendi partileri hakkında hep olumlu yazılar yazıyor,ben yorumların çoğunu okudum bana göre karalama yazıları.yazar yazısında partilerin hedef göstermememsi gerektiğini işaret etmiş yorumcular başka şeylerden bunu anlatmak istedim. saygılar. |
|
| Niyazi - misafir |
09:50 / 2010.02.18 |
|
| mülk allah'ındır.onu dilediğine verir... |
|
| bilal - misafir |
02:26 / 2010.02.17 |
|
| mhp tabanı türkiye gazetesi okur, zaman gazetesi okur ama mhp yönetimi bu iki gazeteyi tıpkı ordunun yaptığı gibi akredite etmez, parti toplantılarına çağırmaz, kendileri gitse bile salona sokmazlar. kusura bakma biz bunları okumuyoruz.akp ye yalakalık yapmakta başka ne işe yararsınız.. |
|
| hasret vanlı - misafir |
09:22 / 2010.02.16 |
|
| amin.ülkenin borç batağında olduğunu söyleyen arkadaş 2001 krizinde koalisyonda olduğunu ne çabuk unutmuş gerçektende mhp chpden daha tehlikelisağ gösterip sol vuruyor başörtü yasasında olduğu gibi bahçeli ülkücü falan değil osman durmuş recep akdağdan ders almalı velhasılıkelam mhp şu anda çok zararlı |
|
| kesinçözüm - misafir |
23:23 / 2010.02.09 |
|
| şimdilerde mhp ile chp arasında pek fark yok gibi görülüyor, darbecilikte dahi birleştiler. hiç hayret etmiyorum iki zihniyetin de malum derin devlet eliyle şekillendirildiğini biliyoruz. mahmut esat bozkurt un hayatına bakmak yeterli. iki zihniyetide şekillendiren sahsiyettir, iki yön bir taşla iki kuş yani |
|
| ALPERERN - misafir |
23:33 / 2010.02.08 |
|
| hep siz mi haklısınız o osman durmuş ki ülkemizde domuz gribinin olmadığını söylemiştir ve geçenlerde uzmanlar bunun ilaç firmalarnın bir oyunu olduğu açıklamıştır.yürekliyseniz osman durmuş haklı çıktı deyin. |
|
| misafir - misafir |
23:27 / 2010.02.07 |
|
| allah bu mhpye iktidar nasip etmeye demişsiniz,etmiyor da zaten.ben de bir adım ileri gidip şöyle söylemek isterim:allah bu mhp ye bırakın iktidarı muhalefetlik te nasip etmeye. bahçeli sandıktan ümidini kesip şimdi gençlerin kanından mı medet umar oldu? |
|
| gazali - misafir |
02:35 / 2010.02.07 |
|
| tarih sizleri ve sizin gibileri ali kemaller gibi damat feritler gibi anacak. ülkeyi sürüklemeye çalıştığınız uçurmdan umarım yuvarlanan sizler olursunuz. tarih kendisinden ders çıkarmayanlar için tekerrür eder. ve mhp tarihten çok dersler aldı. başbuğ hayatta olsaydı devlet başkandan farklı hiç bişey yapmazdı... |
|
| misafir - misafir |
02:00 / 2010.02.07 |
|
| yazınızdaki tesbitler tamamen doğru,safiyane duygularla rahmetli 'türkeş' için oy veren değerli vatandaşlarımız maalesef 'osman durmuş' gibi provokatörlerin sesinin çıkmasına sebeb oluyorlar.chp nin omur öymen'i varsa,mhp nin de osman durmuş'u var artık. |
|
| misafir - misafir |
01:46 / 2010.02.07 |
|
| amin |
|
| memed - misafir |
00:32 / 2010.02.07 |
|
| ağizinize,yüreğinize,kaleminize sağlık.yav kardeşim insanca bir anayasa chp mi yapacak sanıyorsunuz. |
|
| ŞÜKRÜ AKSUNGUR |
00:13 / 2010.02.07 |
|
| devlet gibi devlet olma özelliklerini taşıdıkları vakit oy vereceğim. şu anda devleti devlet gibi yapmaya çalışan tek parti var. |
|
| ceylan - misafir |
19:05 / 2010.02.06 |
|
| yağcılar toplanmış buraya mhp saldırıyor.buraya yorum yapanların yüzde doksanı yandaş ve yağcı cıkarcı.doğruyu konuşmuyorsunuz.eski mhp li ülkücü oldunu söyleyen yorumcu cakaldan kurt olmaz olsa olsa tilki olur. |
|
| demirci46 - misafir |
19:03 / 2010.02.06 |
|
| sayın nuh bey yorumlarınız yanlı ve yanlış.türkiyede gerilim siyasetini asıl üreten başbakandır ne zaman oyları azalsa ya mağduru oynuyor ya belli kurum ve kişilere sataşıyor yada türban(türban herkesin bu sorunu çözenin ellerin öperim) halkımızda her defasında bu oyuna geliyor.artık uyanmak gerekiyor türkiyenin olması gerken asıl gündem(ekonomi, işsizlik vs.)unutturuluyor.belli yayın kuruluşları mhp tabanı tarafından kabul görüyor, seviliyor ama aynı karşılığı göremiyorlar yani karşılıksız aşk. |
|
| adnan tuğ - misafir |
18:33 / 2010.02.06 |
|
| 3 editör hanginiz demokrat ise yorumları yayınlasın yoksa hepiniz vebal altına girersiniz |
|
| misafir - misafir |
17:44 / 2010.02.06 |
|
| salman rüşti,teslme nesrin,danimarkalı karikatürcüler,aziz nesin,önder sav,osman durmuş...aralarında hiç fark varmı.bunları destekleyip meclise gönderenlerde bu hakarete ortaktır.bu iş burada kalmaz.osman durmuş da dil öğrenmek için kaçacak delik ararve salman rüştinin yanına girer.içlerinde bastırmakta zorlandıkları duyguları maske düşünce ortaya döktüler.allahın sevgilisine hakaret edenlerin belası ağır olur.salman rüşti böcek oldu delikte yaşıyor.bazıları kömür oldu yandı.şimdi sıra kimde? |
|
| HALK - misafir |
17:25 / 2010.02.06 |
|
| kardeşim editör bukadar da olmaz yorumlar niçin yayılanmıyor ayıp senin demorasin bukarmı,birde bu iş vebal getirir durup dururken o kadar insanın vebalini alma burda zaman hatcıyoruz |
|
| misafir - misafir |
17:25 / 2010.02.06 |
|
| bunlarmı ülkücü hayret!!!! uykucu olmasınlar, cünkü ülkücü camia böyle hatalar yapamaz, yapıyorlarsa ülkücü olamazlar.... dikkatle izliyorum. |
|
| adnan tuğ - misafir |
17:23 / 2010.02.06 |
|
| editör bey niçin mhp lehine yazılmış yazıları yayınlamıyorsun korku mu sardı |
|
| HALK - misafir |
17:19 / 2010.02.06 |
|
| sayın yazarımız ülkücüler ve türk miletinin kafasını karıştırmaya çalışıyor çok geç kalmış halk mhp ne akın akın gidiyor allah cc bu mert insanların yolunu açık etsin,fitneden onları korusun oylar mhp |
|
| adnan tuğ - misafir |
17:16 / 2010.02.06 |
|
| halaeski ülkücüye ,sengibiler ancak türkücü olur ,mhp dinine milletine bayrağına ülkesine bağlı bir kitle ilk seçimde mhp |
|
| Ankara04 - misafir |
17:06 / 2010.02.06 |
|
| allah nuh bey'in kalemine zeval vermeye... |
|
| HAKAN CAN - misafir |
16:56 / 2010.02.06 |
|
| genç; vakur bir edayla bir ülkücü dersiniz.
demiş ve uzaklaşmış.
ertesi günü gazetenin manşeti
faşist genç zavallı ********* boğazladı |
|
| konya'dan - misafir |
16:55 / 2010.02.06 |
|
| bahçeli'nin yanında kimler var , sağdan say oktay vural , mehmet şandır, soldan say ,.... bulamadım. |
|
| HAKAN CAN - misafir |
16:55 / 2010.02.06 |
|
| bir fıkrayla yazımızı bağlayalım.
kuduz bir köpek pazar yerine dalmış.
ahali kaçışıyor.
köpek de tuttuğunu ısırıyor.
feryat ,figan ortalık
yok mu bir yiğit şu köpeği durduracak!
derken gencin biri atlamış köpeğin üstüne
bir boğuşma,kapışma köpeği etkisiz hale getirmiş.
vatandaş derin bir oh çekmiş.
herkes gence minnettar....
genç sessizce oradan uzaklaşırken
olayı haber yapacak gazeteci, adınız ne diye sormuş.
devamı geliyor |
|
| HAKAN CAN - misafir |
16:45 / 2010.02.06 |
|
| bekir bozdagın konuşmasından hiç bahs etmeyin,
aydın eski il başkanını,şimdiki il elcümemin konuşması tbbm basın toplantısı ile 13 marta 2009da basın toplantısı ile açıklansın
akp bir şey yapmasın,
nesrin hanım çıkıp
canlı yayında kendim açtım başımı,
çalışrkende açıyorum desin
bahs etmeyin,
hanımın başörtüsü ile ilğili skandalı 3 yıl sonra oy avcılığı için kullananlara sahip çıkın,
saldıranları magdur,
savunanları magrur gösterin
kim inanır size |
|
| MEHMET-3HİLAL - misafir |
16:45 / 2010.02.06 |
|
| eveeeeeeeet.. nuh bey mhp'yi ve tavanını inanılmaz resmetmişsiniz. gerçekten osman durmuş, oktay vural şandır vb.... ile tabanın arzuladığı alabildiğine zıt. bu zihniyetle işte o zaman türkiye bölünür.yazınıza teşekkürler |
|
| VATANİST - misafir |
16:39 / 2010.02.06 |
|
| sayın yazar evt mhp de bir taban ve tavan ayrımı kesindir fakat ben bir ülkücü olmaya çalışan bir genç olarak alparslan türkeşin belirlediği yoldan gideceğim bizlere milliyetçiliği sayın başbuğ öğretti.ancak bu düşüncelerim de suna es değer sayılamaz devlet bahçeli karşıtlığına |
|
| A.T.Y - misafir |
16:22 / 2010.02.06 |
|
| düşünüyorum ve size acıyorum.sizin adınız ve soyadınızdaki tezat malesef ruhunuza işlemiş.bir tarafta peygamber ismi öbür taraf ta, taşgönüllü lük partiler hata yapabilirler . nitekim iktidar partisinin de çok önemli hatalarına hepimiz yer yer şahit oluyoruz.bırakın iktidarı muhalefeti, şimdiye kadar ihanet edenlere bile böyle bir beddua ettinizmi? toplumu germekten başka ne kazandınız.maksadınızı aşarak toplumu yanlış yönlendirdiğiniz için allah a (cc)nasıl hesap vereceğinizi düşünüyormusunuz? |
|
| kamil - misafir |
16:03 / 2010.02.06 |
|
| mhp nin eskisi neydiki yenisinden birşey bekliyorsunuz. darbenin içinden çıkan kişi aynı cuhapa'da olduğu gibi. hortumcular ve kendilerine çeşitli imtiyazlar sağlayanlar haricindeki sempatizanlarının doğru düşünüp analiz etmelerini tavsiye ediyorum. |
|
| bbp - misafir |
15:40 / 2010.02.06 |
|
| yusuflar kuyudan çıksın.ülkücü hareket bbp de birleşelim. |
|
| misafir - misafir |
15:40 / 2010.02.06 |
|
| ne kadar tarafgil davranırsanız davranın bu millet gerçekleri görüyor.ülke nüfusunun %80 i borç batağı içindeyken evine yiyece götürmenin hesabını yaparken ne kadar toz pembe gösterirseniz gösterin millet gereken cevabı vercek ve mhp iktidara gelecektir.mutlu azınlık bundan memnun olmayacak ama gerçeklerden kaçılamaz. |
|
| KafKasKarTaLı - misafir |
15:39 / 2010.02.06 |
|
| sayın gönültaş burdan size ekmek çıkmaz.siz akp ve pkk ile açılıma devam edin.birgün o yüce peygamerimiz sizi çarpacak merak etmeyin. |
|
| Haldun Demircialioğlu - misafir |
15:28 / 2010.02.06 |
|
| sayın nuh gönültaş yazıları ile mhp tabanına çok hitap eden bir yazar. çünkü bu köşede mhp'nin söylemleriyle (eski) birebir örtüşen pek çok yazı okudum ve kimi zaman kendilerine çok kızdım. burada yazdıkları çok doğru. mhp bu tavır ve açıklamalarıyla değil iktidar olmayı meclise girmeyi bile haketmiyor. mhp 99 seçimlerinden sonra gitti dsp ile koalisyon kurdu. taban ateş püskürürken tavan sağır kesilmişti. halk ona dersini 2002'de verdi ama anlaşılan hala akıllanmamışlar... |
|
| ümmet - misafir |
15:10 / 2010.02.06 |
|
| allah bunlara uyuz versin tirnak vermesin kasina kasina sürünsünler.beyaz türklerden baska ne beklenir.yatan ellerine gecerse fillandiya,macaristan gibi oluruz türk asilli dinsizler toplulugu.bunlarin serrinden,allah korusun vesselam. |
|
| Er ÖZEN - misafir |
15:08 / 2010.02.06 |
|
| 7 yıldır yapılanları gördükçe mhp'yi pasiflikle suçluyordum.bu yazıları,bu yorumları gördükten sonra,artık şuna inanıyorum.mhp ve sayın devlet bahçeli doğru yolda... |
|
| rant mücadelesi - misafir |
14:47 / 2010.02.06 |
|
| 4-ekonomik rant:türkiye ekonomisinde muhafazakar insanlarda ekonomik pastadan pay aldıkça şu anda ekonomik rantı tek başlarına paylaşan insanlar rahatsız olmaktadırlar.örneğin finans sektöründe yıllık 2 milyar liralık bir ciroya ulaşmaları mevcut bankaları rahatsız etmektedir.örneğin özel eğitim sektöründe muhafazakar kesime ait 1000'den fazla müessesenin olması ve eğitimden elde edilen rantın kendileri açısından düşmesi bu kesimi rahatsız eder.bu yüzden bu eğitim kurumlarına iftira atarlar. |
|
| TURGAY EYUPOGLU - misafir |
14:44 / 2010.02.06 |
|
| sayın gönültaş: akp il başkanının densizliğini daha önce yazmış olsaydınız şimdi yapılan densizlıği yazmanızı haklı bulurdum
oysa bir gazetecı olarak yapılan densizlığe değıl kim ve hangı partinin yaptığına bakıyorsunuz.daha öncekı yazılarınızı taradım ciddi bir objektivite sorununuz var |
|
| rant mücadelesi - misafir |
14:39 / 2010.02.06 |
|
| 3-kurumsal rant:devlet kurumlarında babadan oğula geçme dönemi bitmekte ve anadolu insanıda okuyarak bu kadrolara talip olmaktadır.devlet bütçesinden güç gösterisi ile daha fazla pay alma dönemi bitmektedir.üniversite kadrolarında akademik mevkilerin aile saadeti içerisinde dağıtımı sona ermektedir.mevcut statükoya sahip olan kişiler kendi makamlarına talip olan ve rakip olarak gördükleri kişileri bertaraf etmek için belden aşağı vurmakta ve mürteci,irticacı iftiraları atmaktadırlar. |
|
| kemal kahraman - misafir |
14:33 / 2010.02.06 |
|
| sanamı kalmıs mhp gelip gelmemesi gelsinde sen görrr ozaman senın gıbılerın agzı acık kalırr az kaldııı? |
|
| fazıl bulut - misafir |
14:32 / 2010.02.06 |
|
| ülkücülük öyle herkese bırakılacak kadar basitleşmemiştir. hele şimdiki şaman bozuntusu mhp'lilerin eline hiç bırakılamaz. siz kendini ülkücü sananlar oktay vural'ın ve deniz bölükbaşı'nın ülkücü olduğunu mu sanıyorsunuz? öyle ise ben de sezar'ım. nerde o nurettin topçular, erol güngörler, seyit ahmet arvasiler, nerde şimdinin chp ile kucaklaşan ulusalcı-milliyetçi karışımı yeni mhp'liler? ey türk (gerçekten) titre ve kendine dön! tebrikler gönültaş,siz gerçekleri yazmaya devam edin... |
|
| rant mücadelesi - misafir |
14:31 / 2010.02.06 |
|
| 2-siyasi rant:türkiye de muhafazakar oylar arttıkça muhafazakar olmayan siyasi partilerin iktidar olmaları çok zorlaşmakta.ayrıca insanlar bilinçlenip,denetimci oldukça istedikleri gibi devlet yönetme dönemi kapanmakta.devletin gücünü kullanarak, sözde vatanseverlik adına ve mevzubahis vatansa gerisi tefarruattır hamasi nutuklarıyla halkına baskı kurma dönemi bitmekte. |
|
| sade vatandaş - misafir |
14:25 / 2010.02.06 |
|
| mhp ye oy atmış birisi olarak söylüyorum bu güne kadar kavga dövüş ve despotluktan ileri gidememişlerdir.peki benim anlamadığım bu partinin neden vatandaş için kriterleri yok neden planı projesi yok ne yapmaya çalıştıkları neden hala çözülemiyor anlamadım.chp bile artık zihniyetini belli etti ama mhp ? |
|
| Gaddar - misafir |
14:19 / 2010.02.06 |
|
| mhp basta olmak üzere atatürkten bu yana"tc devleti emperyalizmin kuklasi olmustur,yeniden kurtulus savasi yeniden devrim. |
|
| MİSAFİR - misafir |
14:03 / 2010.02.06 |
|
| mhp nin yıllardır bu ülke için yaptığı bir icraatı varmıki osman durmuş dan olumlu bir cümle işitesiniz.allah ıslah etsin |
|
| misafir - misafir |
13:53 / 2010.02.06 |
|
| devlet beyin sağduyusuna ne oldu unutmasın chp bile bu ülkede sol cu ulusalcıların oyunun iktidar olmaya yetmediğini anladıda cübbeli ahmet hocalarla görüşüyor mhp hala ulusalcıların oyununa geliyor |
|
| misafir - misafir |
13:38 / 2010.02.06 |
|
| ben sn. nuh gönültaşın söylediklerine asla katılmıyorum.
bizler ülkücüyüz deyip kandıranlardan asla olmadık ve hala da değiliz.mhp ye söylenen bu laflar artık beni çok sinirlendiriyor.mhp nin oyu gittikçe yükseliyor.artık kavga çıktı ya bunu iyice değerlendirin |
|
| vatandaş - misafir |
13:29 / 2010.02.06 |
|
| derin devlet, hertürlü terör ve kaos eylemlerinde mutlaka bir mhp li bulmuştur. dolayısıyla mhp bu derin yapıların ortaya çıkmasını istemez. çünkü ilkelerine uygun. |
|
| f(x) - misafir |
13:25 / 2010.02.06 |
|
| osman durmuş, şandır,oktay vural gibileri görünce nuh gönültaş'ın duasına katılmamak içten değil. doğru söyülüyor olsalar bile çok itici bir tarzları var...allah korusun hepimiz... |
|
| halaülkücü - misafir |
13:09 / 2010.02.06 |
|
| ben hala ülkücüyüm ama asla mhp'li değilim. mhp'yi eleştiren eski ülkücüler aslında ülkücü değilmiş. sen mi biliyorsun beni, ben mi biliyorum? mhp o eski asaletli duruşunu çoktan kaybetti. sen hala olanların farkında değilsen gerçekleri görenlerin ne suçu var. muhsin başkan neden ayrıldı, bahçeli kime hizmet ediyor sen biliyor musun? de get ordan kafasız...sayın gönültaşı da ayrıca tebrik ediyorum. her zamanki cesur duruşundan dolayı... |
|
| unaly - misafir |
13:06 / 2010.02.06 |
|
| bu basının mhp düşmanlığı neren geliyor merak ediyorum, yalan yanlış haberler, dün biri çıkmış ben onların içinden geliyorum ulurlar diyor, yaş 47 yıllardır içindeyim her toplantına gittim uluyanı görmedim... |
|
| Ozcan Ar - misafir |
13:03 / 2010.02.06 |
|
| "mhp iktidara gelse ülke bölünür" tezinin sahibi mumtazer turkone'yi vedat hoca bu tezini canli yayinda karsi karsiya iken curuterek perisan etti. sizin haberiniz yok. |
|
| ungeheuer - misafir |
12:49 / 2010.02.06 |
|
| burada yorum yazan bazi kisilere sunu söylemek isterim... onlar kendilerini anlayacaklardir..!
mhp linin ve ülkücü nün eskisi olmaz...
ya mhp li veya ülkücü sündür, veya ikiside degilsindir... bu kadar basit... o yorum yapan arkadaslarinda ülkücü ve mhp li olmadiklari apacik ortada, siz zannediyormusunuz ki biz yutuyoruz...
asil aslini inkar edenler yaniliyor... |
|
| misafir - misafir |
12:46 / 2010.02.06 |
|
| tabanla tavani iki ayri kutupta görünce "acaba mhp anadolu insanina kurulmus bir tuzak midir?" diye sormadan edemiyorum. normal sartlarda chp ile yanyana durmasi mümkün olmayan anadolu insaninin temsil gücü, mhp ile mi bölünerek chp'ye hizmet ettiriliyor? anadolu insaninin önünün kesilmesi icin uygulanan binbir yasak, mhp'yi niye bugüne kadar hic ilgilendirmedi? o mhp olmayaydi, anadolu insani mecliste cok daha kalabalik olarak temsil edilmezmiydi? bizim diye zannediyorduk bugüne kadar heyhat. |
|
| YALNIZ KURT - misafir |
12:41 / 2010.02.06 |
|
| pes doğrusu. kim kimin kafasıyla yazıyor anlamadım.kediler aslan kafasıyla nasıl yorum yapar anlamış değilim.mhp tabanını anlamanız için mhp li olmanız lazım. unutmadan kendini mhp li sananların görüşünü yazdıysanız bilmem. |
|
| p_hugeson - misafir |
12:40 / 2010.02.06 |
|
| şu anda mhp, türkiye için chp'den çok daha tehlikelidir. kendini ülkücü ve mhp'li gören tabandakiler, bildiklerimin çeyreğini bilselerdi mhp diye bir parti koymaz o partiyi kendi elleriyle yıkarlardı. |
|
| p_hugeson - misafir |
12:36 / 2010.02.06 |
|
| nuh bey yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum. yıllarca ülkü ocaklarında hizmet etmiş ve demek vermiş biri olarak o emeğime, o hizmetime acıyorum. hatta yazdıklarınız az bile...
bu gün mhp'nin içine düştüğü duruma acıyorum. ve inanılmaz derecede şaşırıyorum. sanki ülkeye hizmet etmemekte nerdeyse cia'(cinayet işleyen adamlar)nın alt şubesi gibi hizmet ettiklerine inanmaya başaldım. |
|
| Gümüşhaneli - misafir |
12:35 / 2010.02.06 |
|
| sayın nuh gönültaş,
mhp nin önlenemeyen yükselişine sureti hakikatten gözüküp engel olmaya çalışıyorsunuz amma. maalesef kervan yola çıktı. mhp tek başına geliyor.siz istemeseniz de... |
|
| GERÇEK - misafir |
12:33 / 2010.02.06 |
|
| yazıklar olsun yaaa gerçekten yazıklar olsun bu kadarmı dedirtecek yazılar yazılıyor yazacak çok şey varda sadece şunları bir düşünün bahçeliye veya baykala birisi peygamber deseydi o gazetelerinizin başlıklarını düşünün ayrıca sayın yazar ülkücüler bir partinin yayın organına dönüşmüş gazeteleri artık okumuyor hey gidi üniversiteye zamanı sokamazdılar da bizim masada dururdu sayın yazar bu yazdıklarınızı sadece kimseye dğl vicdanınıza uyuyorsa sorun yok... |
|
| hsezer@hotmail.com - misafir |
12:23 / 2010.02.06 |
|
| kendilerine ülkücü deyip yorum yapanlar.siz aslında hiç bir zaman ülkücü olmamışsınızdır inadına bahçeli satılmadı numara yapmadı |
|
| kızılağaç - misafir |
12:23 / 2010.02.06 |
|
| mhp eşit chp olmuştur yazık çok üzülüyorum bir ülkücü olarak nerden topladılar bu partiye bu emine aynaları yazık yazık çok yazık |
|
| erol06 - misafir |
12:22 / 2010.02.06 |
|
| biliyorum yazımı yayınlamayacaksınız yinede yazıyorum. kendini mhp li veya eski mhp li olarak tanıtan menfaat çevreleri siz hiçbir zaman mhp li olmadınız , ülkücü olmadınız olamazsınız . medyada takip ettiğimiz bazı yazar takımı gibi menfaat çevrelerisiniz inşallah mhp iktidara gelecek eminim ozaman hepiniz mhp savunucusu olacaksınınız bu tıynet meselesi |
|
| vatandaş - misafir |
12:22 / 2010.02.06 |
|
| bu duaya amin diyorum eski bir mhp li olarak,maalesf. başörtü sorununu nasıl çözdüklerini unutmadık.ben mhp li adayın güçsüz olduğu bölgede chp adayına oy veren ülkücüleri görünce rahmetli türkeş in kemikleri sızlamıştır diye düşünüyorum... |
|
| hsezer@hotmail.com - misafir |
12:21 / 2010.02.06 |
|
| bahçeliyle devam |
|
| Miafir-konuk - misafir |
11:58 / 2010.02.06 |
|
| sn.türkeşten sonra mhp yi anlayan varsa lütfen bu tarafa gelsin. |
|
| misafir serdar. - misafir |
11:55 / 2010.02.06 |
|
| kendilerine ülkücü deyip yorum yapanlar.siz aslında hiç bir zaman ülkücü olmamışsınızdır.merak etmeyin bir gün devletin başına sn.devlet bahçeli gelecektir.bay yazar,sizin desteklediğiniz bu kafa, milleti 7 senedir sadaka alacak hale getirdi.millet açç,aççç. |
|
| ALper TunGA - misafir |
11:52 / 2010.02.06 |
|
| eski mhp lilerin hicibir vermez. ancak yeniler,kosulsuz mhp ye oy verenler ve belli bir sekilde cikarlari olanlar oy verir. normal bir dunyada chp nin ve mhp nin tabanlarinin ayni olmasi lazim, ama turkiyede isler oyle degil. ayni dusunceyi farkli yerlerden seslendirip apayri tabanlardan oy alan 2 parti sadece turkiyede vardir. |
|
| şafak00034 - misafir |
11:51 / 2010.02.06 |
|
| sayın gönültaş görüşlerinize yürekten katılıyorum.milliyetçiliğin yılmaz savunuculuğunu yapan ülkücüler millete karşı olduklarının hala farkında değiller. |
|
| Alper_Misafir - misafir |
11:40 / 2010.02.06 |
|
| sn nuh gönültaş size katılmamak elde deyil gercekden bende eski diyelim artık bir mhp li olarak sizinle aynı kanıdayım mhp artık benliğini ve sempatisini kaybetmiş ucuruma doğru gidiyor.ezanların türkçe olması ve bazı sacma sapan işler girmesi gercekdende mhp olanıda sempatısınden uzaklaşdırıyor.bencede allah etmesin mhp ıkdıdar olmasın |
|
| can06 - misafir |
11:36 / 2010.02.06 |
|
| mhp yi artık çok iyi tanıdım ve anladım, bugüne kadar ki bilinen çizgisi ile bugünkü çizgisi çok farklı, sola tam dönüş yapmışlar, chp ile paralel yol alıyorlar. sayın gönültaş'a katılmamak elde değil. iktidarda mhp görmek istemediğim için onlara oy vermeyeceğim. vergi ödeyen, düşünen ve ülkesini seven vatandaşlar olarak bu tür fikirlerimizi açıklamamız mhp lileri rahatsız etmemeli, oyumuza talip iseler, eski çizgilerine geri dönmeliler... |
|
| kaplan - misafir |
11:34 / 2010.02.06 |
|
| okul yıllarımızda ülkü ocaklarına gittiğimizde bize ilk sordukları soru, okuldaki performansımız olmuştu. yani derslere çalışıp çalışmadığımız. çünkü tembel talebenin yeri yoktu o ocakta. bir de sigara, içki, kumar vb.zararlı alışkanlıkları olanların da. devlete, millete,anaya babaya saygıyı bize orada öretildi. yani bir okuldu bizim için orası. disiplinli olmayı, boş zamanların iyi değerlendirimesi ve tarihten örneklerle anlatılırdı. hele hele kulsalımız olan dinimize saygı orada pekiştirildi. |
|
| exmhpli - misafir |
11:26 / 2010.02.06 |
|
| eskiden düşünürdüm ki, mhp de meclise girmeli.çünkü bir denge unsuru olarak, v şirret chp muhalefetine karşı sert mücadeleyi ancak onlar verebilirdi...ama ne yazıktırki 8 senedir, mhp'nin chp ile ters düştüğü hiç bir olay olmadı, tam aksine adeta nuhalif bir koalisyon oluşturmuş gibi hareket ediyorlar.herkes hayret ediyorya, kimse etmesin, bu mhp bizim bildiğimiz mhp değil. |
|
| bahri şahin |
11:12 / 2010.02.06 |
|
| 12 eylül darbesinin iki magduru chp ve mhp bu iki parti darbecilerin yargılanmasını istemiyor darbe anayasasının degişmesini istemiyor anlayacagınız 12eylülün adını dahi anmak istemiyor onlar istemesede gerçekler bir bir ortaya cıkıyor ve mhp li milletvekilleri son derece hırçınlaşıyor türk milletinin en degerli olan mukassetlarını hiç çekinmeden siyasi malzeme yapabiliyor.bunların hiçbirzaman için dinle dindarla işi olmamıştır unutmayın iktidar olsalar ezanı türkçe okutacaklarını söylediler |
|
| misafir09 - misafir |
11:01 / 2010.02.06 |
|
| hem kavgayı başlatıp hemde haklı durumda gözükmek bir başarı olsa gerek.eşimi siyasete alet etme diyorsun bunu başlatan kim,dini siyasete alet etme diyorsun eden kim,yetim hakkı yedirmem diyorsun yiyen kim,bu ülkenini sahipleri var diyorsun vatanı koruyanlar kim,hem mehmet akife sahip çık hem ahmet kayaya,milliyetçide sen solcu da medyayı tehtid et sana destek vernlerle insanları yönlendir.ülkede önemli gelişme olduğu zaman yandaş medya hava durmu versin bende akp oy verdim ama bunları çok kişi |
|
| selocan - misafir |
11:01 / 2010.02.06 |
|
| bilge inanç ben ülkücülerin ne olduğunu çok iyi biliyorum.beline silah takan milletin elinden ihaleleri işlerini alırlar.mecliste cinayet işlerler.uyumsuz geçimsiz kiracılar misali ülkenin mütün komşuları ile itilalı idiler.ülkeye korku ve kederden başka birşey vermezler.şehit verildiğinde içlerinden sevinirler.çünkü siyaset malzemesi yaparlar.bunlar bide ülke yönetecekler. |
|
| adnan - misafir |
10:53 / 2010.02.06 |
|
| mhp gerçek yüzünü ortaya çıkarmıştır.eski mhp bakanı başörtülü kızlarımıza ne olur başınızı açsanız dememişmiydi.yaşar okuyan militanlarla birlikte ölüm orucu tutmadımı aynı yaşar efendi ulusalcılık adı altında perinçekle kol kola girmedimi rahşan hanımın ben katillerle hükümet kurmam dedi bahçeli hemen özür dileyin deyince rahşanda ben bunu mhp geçmişi için söyledim dedi ve bunu özür kabul etmedilermi.yani rahmetli başbuğuma katil dedirttiler.koltuk için.referans çok önemli oldunu unutmamak ger |
|
| karadeniz - misafir |
10:47 / 2010.02.06 |
|
| mhp = chp mi ? hayır mhp = chp olmamıştır. çünkü mhp zihniyeti chp den daha soldadır. mhp sola kayarak stotükoyu temsil eden bir parti konumundadır. bakmayın bazen milletten yana göründüğüne. ben eski bir mhp li olarak bundan sonra ne oy veririm ne de desteklerim. bunlar gelse ülkeyi bir gün bile idare edemezler. bülent ecevit rahmetli oldu raşhan hamın da artık ihtiyarladı, başlarında devlet bahçeli var, osman durmuş ( pardon durmamış) ortalığı karıştıyor, oktay vural vuruyor durmadan. ne ala |
|
| Namik - misafir |
10:34 / 2010.02.06 |
|
| yaziyi elestirenlerden kimisi lafi ozellestirmeye getirmis. onlar ozellestirmeden rahatsiz. cunku arpaliklarin onemli bir kismi da ulkuculerle ya da oyle gorunenlerle dolu. tamam ulkuculer yurdu seviyor ama oyle belese de sevmiyorlar hani. sevgilerinin bedelinin arpaliklarda bir guzel kadroilasarak tahsil ediyorlar. sonra gelsin yattigin yerden maaslar. ulkuculer kadar kurtler soguslese onlar da ulkuculer kadar sever yurdu. kitler ozellesecek. kimse bizim vergilerimizle semirmeyecek... |
|
| msahsuvar - misafir |
10:27 / 2010.02.06 |
|
| yanılıyorsunuz sayın gönültaş.siz asıl mhp lileri tanımıyorsunuz.bizlerin o gazeteleri okumamız sadece bakışlarını görmek içindir.sayın bahçelinin tavrıda doğrudur ki buda tayipin yaptıkları yanında bir hiçtir.lider dediğin doğru olmalı,doğrucu olmalı.bahçeliyi destekliyorum.ortamı geren de her zaman akp dir.sen milleti kör ve aptalmı sanıyorsun.herşeyin görüldüğü kavgada bile mhp suçlanıyor.pes doğrusu |
|
| aslınıza dönün - misafir |
10:27 / 2010.02.06 |
|
| sn, gönültaş haklı |
|
| deniz - misafir |
10:22 / 2010.02.06 |
|
| hani bir laf vardır, " ağzı olan konuşuyor... " bir de yeni yetmeler var , " kalemi olan yazıyor... " yazık etmemek lazım bu ülkeye ve bu ülkenin insanlarına. insan ve müslim olmanın şartlarındandır " hakkı teslim etemk ve hariçten gazel okumamak. " lütfen iktidar yandaşı olmak sebebiyle, iktidara hoş görünmek için |
|
| ÜLKÜCÜ - misafir |
10:05 / 2010.02.06 |
|
| akpkk nın kavga çıkardığı gün verilen gensoru ile ilgili neden tek satır yazı yazmaz ve mhp nin ilişkileri geren olduğu imasında bulunursunuz? mhp nin tabanını pek tanımadığınız ortada biz zaman okumayız. yazınızı ilk defa okudum lansmanı etkileyici ama ne yurdum insanını ne de ülkücüleri hiç tanımadığınız ortada taban tavan arası vizyon farklılığı yok hiç mütessir olmayın akpkk ve siz bu çıkışlarınızla devlet beyin liderlik sürecinei tamamlamasına yardım ediyorsunuz teşekkür ederiz. |
|
| Sayın Bilgeinanç a; - misafir |
10:00 / 2010.02.06 |
|
| sayın bilgeinanç ülkücülerin okuduğu gazeteleri şuraya yaz da bir bilelim.... |
|
| Bilgeinanç - misafir |
09:46 / 2010.02.06 |
|
| sayın gönultaş kendinizi ülküçülerin yerine koyup düşünmek- ten yorum yapıp, karar vermekten vaz gecin.siz bizi anlayamazsınız bizim gibi düşünemez bizim gibi yorum yapamazsınız.siz hiç ülküçülerin arasında bulundunuz onlarla gönüldaş oldunuzmu?neyi okuyup okumadığını bilesiniz o bahsettiğiniz gazeteleri hiçbir ülküçü okumaz sizin gibi yazarları hiç dıkkate almaz bizim için sizin yazdığınızın tersi bizim için doğrudur |
|
| eren - misafir |
09:42 / 2010.02.06 |
|
| bahçeli söylediklerinde biraz sert üslup kullansa da gerçeklik payı var. |
|
| tanal07 - misafir |
09:35 / 2010.02.06 |
|
| 80 öncesinde bu partinin sempatizanı idik.biraz da mecburduk,buna.sokakların bile bölündüğü bir hengame idi.sokakları beklerdik ayazda sabahlara dek.niye?her birimiz kendini "devletin fedaisi" addederdide ondan.sisler içinde bir "kızıl elma" vardı.bu yetiyordu,"gaz" olarak.sonra ne mi oldu.keser döndü,sap döndü;dünya döndü..birgün baktık ki uygur kasabı zeman'a bahçeli eliyle "devlet nişanı" verdirildi.işte o gün film koptu! yıllarca kullanılmanın tuhaf hisleriyle "kızıl elma"yı çöpe attım. |
|
| Türkeş gibi lider olmalı ki oy verelim... - misafir |
09:20 / 2010.02.06 |
|
| rahmetli alparslan türkeş zamanındaki mhp yi çoooook arıyorum. geçmiş yıllarda oy tercihimi yaparken sağda akp ye vermezsem mhp ye oy veririm diye düşünürdüm. ama devlet bahçeli ve aynı düşüncedeki yöneticiler bu partiyi bırakmadıkça mhp ye oy vermeyi düşünmüyorum. rahmetli alparslan türkeşin liderliğindeki mhp nin nasıl toplumu birleştirici beyanları ve davranışları olduğunu araştırsınlar. sonra kendilerine çeki düzen versinler. |
|
| ASIM CEZAYİRLİOĞLU |
09:07 / 2010.02.06 |
|
| benimde milliyetçi duygularım zaman zaman ağır basıyor.ancak mhp ''deki bazı vekillerin yaptıklarını görünce hayretler içinde kalıyorum. neden diye soruyorum cevapta bulamıyorum.üstüne birde parti yönetimi bu tür davranışları destekleyici tavır içine giriyorlar.hayret ediyorum milliyetçi bir parti toplum değerleri ile nasıl alay eder. |
|
| doğru - misafir |
08:48 / 2010.02.06 |
|
| ben de gerçek milletsever bir vatandaş olarak mhp nin iktidarahelehele tek başına gelmesi ülke için gerçek bir tehlike.türkler tarih boyunca irili ufaklı onlarca devlet kurmuşlardır.bunun sebepleri arasında bölücü ve katagorize edici yaklaşımların fazla olmasındandır.ama bir osmanlı 620 yıl birleştirici bir anlayışla yaşamıştır.ne zamanki milliyetçilik ön plana çıkmaya başlamıştır osmanlı da yıkılmıştır.bu ülkeye en büyük kötülük ayrımcı kafatasçı zihniyetlerdir.allah bunlara fırsat vermeye |
|
| Sadrazam - misafir |
08:34 / 2010.02.06 |
|
| sayın gönültaş, eğer mhp 8 yıldır iktidarda olsaydı ve bu kadar özelleştirme yapılsaydı yabancılara, ermeni ve rumlara bu kadar taviz verilseydi, başörtüsü sorunu hala çözülememiş olsaydı, işçiler grev yapıyor olsaydı, elektrik-doğalgaz ve petrol ürünlerine bu kadar zam gelseydi acaba aynı şekilde akp ye olduğu gibi mhp ye de destek verir miydiniz çok merak ediyorum... |
|
| iucar - misafir |
07:38 / 2010.02.06 |
|
| hakikaten mhp tabanından tamamen kopmuş bir durumda milli ve manevi değerlerimize sahip çıkamamaktadır. rahmetli türkeşin kemiklerini sızlatan bir mhp var. bu yüzden allah bu kafaya iktidar nasip etmeye... |
|
| eko - misafir |
02:12 / 2010.02.06 |
|
| doğru söylüyorsun. ben yılların ülkücüsüyüm bahçeli ve onun gibiler yüzünden oy vermeyeceğim. yazık osman durmuş gibileri çok konuşuyor, sık konuşuyor ve de boş konuşuyor. osmanın doktor tokatladığını unutmadık. |
|